pondělí 17. února 2014

Co a jak...

Mí drazí, kteří jste sem zavítali...

Vítám vás na svém blogu.
V prvním příspěvku se dozvíte, co se zde bude dít, jak často se tu něco bude dít, proč tu jsem a tak dál...
Prostě je to takový informační článek :)


Tak fajn...

PROČ MÁM BLOGSPOT?
Přestěhovala jsem se sem z blog.cz...
Štval mě... Hodně mě štval... Když jsem napsala delší článek, pro jistotu se sám smazal a ztratil kamsi do neznáma, ...
Možná to někteří znáte taky.
Tak proto jsem tu :)

JAK ČASTO BUDU PUBLIKOVAT SVÉ VÝPLODY?
Záleží na čase.
I přes to, že jsem teprve v 9. ročníku (na gymplu, tzn. sekunda), mám toho času málo...
Takže jak bude čas, budu publikovat...

CO BUDU PUBLIKOVAT?
Tenhle blog bude z větší části zahlcen povídkami...
Frostiron a Thorki... To budou hlavní témata povídek :)
Ale samozřejmě, že obas přidám i pár informací o mých oblíbených filmech, hercích, hudbě a podobně...

To jest asi tak vše.
Doufám, že si můj blog časem oblíbíte a získám si tak věrné návštěvníky...

Vaše Ingebjørg :)





4 komentáře:

  1. Frostiron a Thorki? <3 Jupí :D Už se těším na tvoje povídky :) jdu si tě přidat do menu :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jo, jo... Frostiron a Thorki... Na těch ujíždím... :)
      Každopádně - než přidám první povídku, bude to chvíli trvat... Musím si v tom udělat trochu pořádek :D
      A děkuju :)

      Vymazat
  2. Vítej na Blogspot :D .. Na povídky FrostIron se hodně těším:'3

    OdpovědětVymazat
  3. Na FrostIron se moc těšíím :))

    OdpovědětVymazat

Komentujte, komentujte... :)
KAŽDÝ komentář mě potěší...