středa 19. února 2014

Olympijské hry v Soči...

Předrazí vy, kteří jste tento blog nalezli...

Omlouvám se za neaktivitu, ale olympiáda (a škola) dělá své... :)
A právě olympijským hrám bych chtěla tento článek věnovat.


Letošní olympiáda mě fakt chytla... Už od zahajovacího ceremoniálu ji sleduju.
Nikdy dřív jsem se sledování olympády nevěnovala, ale letos jsem se to rozhodla změnit...
Od začátku olympiády jsem viděla většinu závodů nebo zápasů.
Nejvíc ze všeho mě baví biatlon. Samozřejmě fandím Gabče Soukalové, Verče Vítkové, Ondrovi Moravcovi a Jardovi Soukupovi... To, co tihle čtyři na letošní olympiádě dokázali, je neuvěřitelný... Pět z osmi medailí vybojovali právě oni... Smekám před nimi klobouk (, který bohužel nemám...).
V závěsu za biatlonem se v žebříčku mých oblíbených zimních olympijských sportů nachází rychlobruslení. Martina Sáblíková a Karolína Erbanová. Mluvme chvíli o Martině... Další dvě z osmi českých medailí patří právě jí. Krásné stříbro z 3000 metrů a ještě krásnější zlato z 5000 metrů... Nebýt rychlejší Holanďanky Wüstové, mohla mít Martina zlato navíc... Ale myslím, že většina z nás věřila, že Marťa vybojuje zlato na pěti kilometrech... A stalo se... Kdyby to šlo, vysekla bych jí poklonu až k zemi...
K hokeji se snad ani radši vyjadřovat nebudu :)

A teď soupis všech medailí, které jsme do dnešního dne vybojovali:

zlato
Eva Samková - snowboard cross
Martina Sáblíková - rychlobruslení

stříbro
Ondřej Moravec - biatlon
Martina Sáblíková - rychlobruslení
Gabriela Soukalová - biatlon
Gabriela Soukalová, Ondřej Moravec, Veronika Vítková, Jaroslav Soukup - biatlon

bronz
Jaroslav Soukup - biatlon
Ondřej Moravec - biatlon

A co vy? Sledujete olympiádu taky? Jestli jo, co nejradši sledujete?

Žádné komentáře:

Okomentovat

Komentujte, komentujte... :)
KAŽDÝ komentář mě potěší...